POROZMAWIAJMY O ZADŁUŻENIU
Komunikacja to pierwszy krok do wyjścia z zadłużenia
OBSŁUGA KLIENTA
![](https://pretorius.pl/wp-content/uploads/2021/03/pretorius-rynekprasowy-pl-dla-dluznikow-komunikacja_obluga-klienta.png)
Wspólnie znajdziemy rozwiązanie – skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy.
Jesteśmy otwarci na rozmowę. Rozumiemy, że nie jest to prosty temat, a zadłużenie to problem, który jednak można pomyślne rozwiązać. Nie musisz się zatem obawiać. Kontakt z nami to pierwszy krok do wyjścia z zadłużenia, a doradcy przeanalizują indywidualnie Twoją sprawę i znajdą wspólnie z Tobą rozwiązanie.
Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się zadzwonić, wysłać wiadomość e-mail czy przyjść do nas na spotkanie – czekamy na Twój kontakt.
- Zadzwoń: 41 367 8787 lub 41 367 8788
- Napisz: kontakt@pretorius.pl
- Wyślij list: Pretorius sp. z o.o. 25-528 Kielce ul. Zagnańska 61
- Wyślij wiadomość: skorzystaj z formularza
MOŻLIWOŚCI SPŁATY ZADŁUŻENIA
![](https://pretorius.pl/wp-content/uploads/2021/04/ikony_2021_poprawki-42.png)
Odbierz list windykacyjny i zapoznaj się z jego treścią
![](https://pretorius.pl/wp-content/uploads/2021/04/ikony_2021_poprawki-43.png)
Skontaktuj się z nami i ustal plan spłaty
Możliwości porozumienia i spłaty zadłużenia jest wiele – przede wszystkim rozłożenie płatności na małe, wygodne raty, odroczona spłata czy restrukturyzacja zadłużenia.
Wysokość rat ustalisz z naszym doradcą według oceny własnych realnych możliwości finansowych. W takim podejściu mamy jeden cel, aby zapłata zadłużenie następowała krok po kroku, choćby nawet sumy były niewielkie.
![](https://pretorius.pl/wp-content/uploads/2021/04/ikony_2021_poprawki-44.png)
Dokonaj zapłaty
Zapłata zadłużenia powinna nastąpić na rzecz wierzyciela na wskazany rachunek bankowy. Numer rachunku znajduje się w piśmie, jaki Pretorius wysyła z informacją o zadłużeniu – rachunek do wpłat.
Możesz zapłacić przelewem, przekazem pocztowym czy poprosić o wizytę naszego doradcy terenowemu, który jest uprawniony do odebrania środków w gotówce za podpisanym pokwitowaniem z logo i danymi Pretorius.
Możesz też skontaktować się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji, chętnie pomożemy.
![](https://pretorius.pl/wp-content/uploads/2021/04/ikony_2021_poprawki-45.png)
Możesz złożyć reklamację
W przypadku wątpliwości lub niezgodności danych zawartych w piśmie od Pretoriusa (wezwania do zapłaty) lub innych zastrzeżeń, koniecznie skontaktuj się z nami i wyjaśnij, dlaczego uważasz, że nasze roszczenie jest nieprawidłowe. Wspólnie przyjrzymy się sprawie i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Jeżeli chcesz złożyć reklamację, to powinna ona zawierać:
- dane personalne (imię, nazwisko lub nazwa firmy) oraz identyfikacyjne (PESEL, NIP) osoby składającej,
- dane teleadresowe (adres: kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer; telefon kontaktowy),
- dane dotyczące sprawy (numer sprawy znajdujący się w naszych pismach) lub zadłużenia, której reklamacja dotyczy,
- opis reklamacji i zastrzeżeń.
Złożone reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od ich otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji udzielona zostanie odpowiedź pisemna za pośrednictwem sposobu, w jakim została złożona reklamacja, tj. listownie (dla reklamacji złożonych listownie, osobiście, faksem i telefonicznie) albo e-mailowo (dla reklamacji złożonych elektronicznie), chyba że w reklamacji lub rozmowie reklamacyjnej wyraźnie wskazana zostanie preferowana forma udzielenia odpowiedzi. W przypadkach skomplikowanych uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji w terminie 30 dni, termin odpowiedzi na reklamację może zostać wydłużony do 60 dni kalendarzowych lub innej daty, o czym składający reklamację zostanie poinformowany pisemnie.
Reklamacja może być złożona:
- listownie na adres: Pretorius Sp. z o.o. ul. Zagnańska 61, 25-528 Kielce
- osobiście w naszej siedzibie: Pretorius Sp. z o.o. (adres jak wyżej)
- faksem na numer: 41 / 345 0495
- e-mailowo na adres: reklamacje@pretorius.pl
- telefonicznie na numer: 41 / 367 8787 (opłata zgodna z taryfą operatora)