POROZMAWIAJMY O ZADŁUŻENIU
Komunikacja to pierwszy krok do wyjścia z zadłużenia
OBSŁUGA KLIENTA
Wspólnie znajdziemy rozwiązanie – skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy.
Jesteśmy otwarci na rozmowę. Rozumiemy, że nie jest to prosty temat, a zadłużenie to problem, który jednak można pomyślne rozwiązać. Nie musisz się zatem obawiać. Kontakt z nami to pierwszy krok do wyjścia z zadłużenia, a doradcy przeanalizują indywidualnie Twoją sprawę i znajdą wspólnie z Tobą rozwiązanie.
Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się zadzwonić, wysłać wiadomość e-mail czy przyjść do nas na spotkanie – czekamy na Twój kontakt.
- Zadzwoń: 41 367 8787 lub 41 367 8788
- Napisz: kontakt@pretorius.pl
- Wyślij list: Pretorius sp. z o.o. 25-528 Kielce ul. Zagnańska 61
- Wyślij wiadomość: skorzystaj z formularza
MOŻLIWOŚCI SPŁATY ZADŁUŻENIA
Odbierz list windykacyjny i zapoznaj się z jego treścią
Skontaktuj się z nami i ustal plan spłaty
Możliwości porozumienia i spłaty zadłużenia jest wiele – przede wszystkim rozłożenie płatności na małe, wygodne raty, odroczona spłata czy restrukturyzacja zadłużenia.
Wysokość rat ustalisz z naszym doradcą według oceny własnych realnych możliwości finansowych. W takim podejściu mamy jeden cel, aby zapłata zadłużenie następowała krok po kroku, choćby nawet sumy były niewielkie.
Dokonaj zapłaty
Zapłata zadłużenia powinna nastąpić na rzecz wierzyciela na wskazany rachunek bankowy. Numer rachunku znajduje się w piśmie, jaki Pretorius wysyła z informacją o zadłużeniu – rachunek do wpłat.
Możesz zapłacić przelewem, przekazem pocztowym czy poprosić o wizytę naszego doradcy terenowemu, który jest uprawniony do odebrania środków w gotówce za podpisanym pokwitowaniem z logo i danymi Pretorius.
Możesz też skontaktować się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji, chętnie pomożemy.
Możesz złożyć reklamację
W przypadku wątpliwości lub niezgodności danych zawartych w piśmie od Pretoriusa (wezwania do zapłaty) lub innych zastrzeżeń, koniecznie skontaktuj się z nami i wyjaśnij, dlaczego uważasz, że nasze roszczenie jest nieprawidłowe. Wspólnie przyjrzymy się sprawie i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Jeżeli chcesz złożyć reklamację, to powinna ona zawierać:
- dane personalne (imię, nazwisko lub nazwa firmy) oraz identyfikacyjne (PESEL, NIP) osoby składającej,
- dane teleadresowe (adres: kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer; telefon kontaktowy),
- dane dotyczące sprawy (numer sprawy znajdujący się w naszych pismach) lub zadłużenia, której reklamacja dotyczy,
- opis reklamacji i zastrzeżeń.
Złożone reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od ich otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji udzielona zostanie odpowiedź pisemna za pośrednictwem sposobu, w jakim została złożona reklamacja, tj. listownie (dla reklamacji złożonych listownie, osobiście, faksem i telefonicznie) albo e-mailowo (dla reklamacji złożonych elektronicznie), chyba że w reklamacji lub rozmowie reklamacyjnej wyraźnie wskazana zostanie preferowana forma udzielenia odpowiedzi. W przypadkach skomplikowanych uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji w terminie 30 dni, termin odpowiedzi na reklamację może zostać wydłużony do 60 dni kalendarzowych lub innej daty, o czym składający reklamację zostanie poinformowany pisemnie.
Reklamacja może być złożona:
- listownie na adres: Pretorius Sp. z o.o. ul. Zagnańska 61, 25-528 Kielce
- osobiście w naszej siedzibie: Pretorius Sp. z o.o. (adres jak wyżej)
- faksem na numer: 41 / 345 0495
- e-mailowo na adres: reklamacje@pretorius.pl
- telefonicznie na numer: 41 / 367 8787 (opłata zgodna z taryfą operatora)